2008-09-28

無聊才動手

茶敘後,捉了大比小姐與我逛深水埗。太子走進基隆街後就開始迷失方向。團團轉,走到北河街,又過了荔枝角道,竟找不到賣珠仔的地方!要知道,其實,我已到過那地方很多很多次了!無奈打給林小姐,最終回到汝洲街!

一連數間手工店,一間間人迫人的鑽。珠仔、木偶、吊咀、銀鍊、扣子……一大堆的不知不覺買了三四百元!確是未見官先打八十大板!!

究竟我買這些東西幹什麼呢?喜孜孜的造過一二件手工後,還不是把所有材料掉在一角!






(其實我最想要知道的,究竟有人賣過百的手作飾物,成本是多少!才數塊錢買的成本,動十數分鐘,就賺十倍啊!果然創意是無敵的,厲害!)

5 則留言:

Jellyfish 說...

我要!我要!我要!
幾時整啲手作仔比我?

匿名 說...

幾時都得!一切整仲好啦!

匿名 說...

嘩~ 兩個都好靚喎!!!! 你買左幾舊水唔好放埋一二邊啦, 整幾隻俾我地呀嘛! 如果唔係, 你咪三四百蚊兩條電話繩?

Jellyfish 說...

咁即係幾時?
貝貝話想今個星期日唱k喎!

匿名 說...

投哂降!

今個星期六日我都唔得呀!!!!十年前已經約左人了!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...