2008-11-17

(1)

我不懂得攝影,但以編輯的角度來批評還可。

有器材,懂得操控,並不就等於拍得好照片。大佬,我想要張學生拋畢業帽相落直度海報喎!你唔係影張四五六個人一字排開,低炒到只係見到下巴既相俾我,然後仲要好興奮咁同我講點樣捕捉到呢一剎那,張相既光點靚呀??

影活動如是、影上堂如是,次次講點樣拉到最闊、點樣係人群中穿插、點樣打支燈,支鏡要幾多錢……但我只想要張見到樣的照片、想要張可以同時有老師有學生的上堂照咋喎!

(2)

好不好不要過來跟我說孩子參加了什麼什麼網上練習,那個服務的系統有多勁?!那些學生一套login、家長一套login、連孩子用了幾多百分之一秒去完成題目的報表……我聽了就想吐!!還來網上練習這一套?

還有,想網站設計的時候,可不可以不由CMS開始想起?我是真的攪不通為什麼要由CMS想起囉!

3 則留言:

匿名 說...

既然係咁難於溝通,不如去買張stock photo無咁嬲,不過要翻本地人就真係有點難,你那個影相的看似自娛多一點。

匿名 說...

我個老細上星期岩岩叫左攝影師影畢業生的snapshot wor, d 相在我手, 當中有掉畢業帽既相, 你要唔要呀?

另外, 你使唔使要個攝影師幫你影上堂的相呢?

以上兩點, 如有需要的話, 就隨時聯絡我啦!

~Serina

iRis 說...

well...最大既問題係我有個以為影相好叻既同事....爭住做影既野....由得佢!

serina..不如你幫alison 班幾張學校有古巨基既音樂會飛啦

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...