2008-12-22

賴哂野。

3:00:老細和同事P兩個傾話要整整個notice board。
3:30:老細出黎問個Board整成點(!) 同事P話整緊啦。
3:45:又走出黎問宜家點,然後同我講,Iris你攪掂佢啦,我一陣出個email通知大家。之後從A門口走左。

於是我急急腳走去以正常的聲線叫同事:CL,你幫我print 2張紙寫住"xxxxxx...xxxx"貼上去,唉,嗱嗱臨攪掂佢,好鬼煩!

然後轉個頭,老細係我後面行過囉!!!佢竟然係唔夠一分鐘,由B門走左入office!!!!

好明顯佢想陰我!!(雖然佢扮聽唔到,仲好似冇野咁講左幾句無謂野!)

4 則留言:

匿名 說...

老細喎,你想搵佢又搵唔到人,你唔想見佢佢又失驚無神彈出黎架~~~問你怕未?

匿名 說...

總係咁架... 仲要永遠聽到你最唔想佢聽到O個幾句~~~!!!

匿名 說...

來無踪去冇影...咁大整古~..有事做野講2句悔氣說話真係好平常~

匿名 說...

快d縫縫縫個公仔送畀我做2009禮物啦!我用嚟抗海嘯架!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...