2009-09-06

老師的老師

弊部門老師的:

(1) 從不回覆電郵。
(2) 會如小學生,垂頭逃避你的眼光,假裝看不到/聽不到你的題問。經典如一次有人請每組帶眼鏡的同事回答問題,結果有組同事紛紛脫下眼鏡。
(3) 借了的東西,小如釘書機、大如手提電腦都不會還。是通知再通知後都不還。
(4) 遲到。
(5) 遲遲不批改功課。
(6) 沒有責任感。再經典如(1)老師都需要在學期完結前派問卷給學生,一次某老師走過來說:我唔會記得帶架喎,你地搵人送黎比我;(2) 學生報告老師沒有上課,打鑼一個小時候終於摷到他,回覆是:吓?乜我唔係上哂D堂啦咩?
(7) 說明要用英語發言,卻依舊賴死講廣東話,並堅持句子如「用Email通知,用telephone討論」,其實已算是用了英文。
(8) 說明每組的報告要有三個重點,結果有組的報告是三幅火柴人的圖!(但我們在討論學術性的題目喎!)
(9) 會堅持兩份同時遞交、有80%以上句子相同的計劃書,不是抄襲。
(10) 當大家在討論一件事時,會forward你一封只quote有高層意見的email。後來被challenge,就會說,其實我本人是沒有意見的,我只是quote了某高層的說話,那只是他的意見。

弊部門、弊部門的老師、由弊部門老師所教出的老師,真的很弊。
  
 

5 則留言:

的 說...

hae做到咁,真係荼毒社會 =_=

mirror 說...

哈哈哈....真係笑死我了....點會有這種老師架....kakaka....救命.....kakaka....

同依D人合作係無可能的.... 開始同情你....不過都好同情這班老師,唔知佢地係點樣教育下一代

iris 說...

合作黎講..我係ok的,只要假設自己係同班街市師奶合作,唔好太大期望。

咪係lor...今日又有老師email比高層(其實佢地係唔知個醜字點寫),話唔知點解要由老師帶點名簿,唔擔保自己會記得云云...

King 說...

Iris,

據你咁講, 有班咁特別的老師, 你怕唔怕你個 dept 會執?

mirror 說...

一句講哂,唔想負責任,咁無責任感唔知點做老師

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...