2010-10-17

動物園的自閉仔


在悉尼,Jo忙正事的日子,我和成成就四處行行逛逛。這天打免費的555公車到Circular Quay,乘船往Taronga Zoo。斑馬的紋最有型、海獅的水池最夢幻、長頸鹿佔據的地方景觀開揚。最得我心是一隻長期抱頭自閉的黑猩猩。園內盡是公公婆婆帶小孫兒看動物世界,一逛便是六七小時。

每到外地總會遊動物園。香港除了奇妙幻想世界,是否也需要真實的動物世界,叫孩子能看老鼠、熊人和老虎?
 
 
 

3 則留言:

的 說...

kakaa... 長頸鹿那幾張連拍咁擺埋一齊好有趣

s-ta 說...

上次我去既時候黑猩猩搬家呀!!! 所以緣慳一面啦~

s-ta 說...

真實既動物世界重要, 更重要係, 點解香港動物園既動物都唔郁同埋無精神既...

你有無睇佢地既 bird show? impressive!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...