2007-04-22

友情大考驗

游同學長了一個水瘤,醫生叫他要進醫院開刀割除,大約要留院三天兩夜吧。
還在考慮要不要進行手術,游同學就笑說留院期間,都不知做什麼好。我們都是建議她,看書呀、看雜誌呀,和睡多點。期間,我們忽然猜張小姐會否借出他的寶貝NDS呢?於是,我們又來一個「友情大考驗」。

我們告訴張小姐,游同學5月中要做手術啦,想要借NDS來打發時間。

張小姐:唔得!不如我借部sudoku機(!!)俾你啦!
我們:佢都唔喜歡玩sudoku!要玩的話,可以在網上印出來啦!
我們:你借俾佢啦!佢要做手術,好慘架喎!
張小姐:唔好啦!我間屋(?!)要打理架,如果唔係會生雜草和有曱甴架!
游同學:咩呀?你講咩呀……
張小姐:我玩緊animal crossing呀麻……咁啦你想打機,不如我俾部gameboy(!!!)你啦!
游同學:(啞!)
張小姐:不過部gameboy唔知去左邊喎!
游同學:(啞!)
張小姐:你做手術個幾日,我可能飛左呢!
我們:咁咪好囉!你飛左去做野,咪借俾游同學囉!你可以教佢玩啦,佢唔會令到你間屋生雜草和有曱甴架!
張小姐:唔得架!遊戲機要跟身架!唔借得俾人架!咁啦,我去探你個時,借你玩一陣間啦!

有張小姐這樣天真如小孩的朋友,可以常當「友情大考驗」節目的主角,我覺得真係好開心!!

又,其實張小姐都應該知道游同學從不喜歡打電玩。
又又,這次的「友情大考驗」,只有林芍芍是以為張小姐是有同情心的啦!

沒有留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...