2007-09-06

Dilemma

終於收到張保那兒的電話了。

於是,現在有了兩個選擇:

1. 性質截然不同。
2. 一份是熟悉的工作,保守的環境,會比較沉悶吧。
3. 一份是陌生的挑戰,但又很擔心應付不來。
4. 一份是潑款的三年計劃;一份是大機構的工作。
5. 兩份都沒有特別興趣。
6. 兩份的薪金相約。

如何選擇?

6 則留言:

匿名 說...

薪金相約?你做咩唔叫高啲呀!六叔好有錢架喎你同佢慳?

匿名 說...

我諗你要先想想你的 career path,你五年後想做到甚麼職位?嘗試諗遠少少,你應該會做到決定。仲有,你不是找一份你能做到的工作,應該是你怎樣令自己能升任你所找到的工作,這才會有進步

匿名 說...

鍾,你老闆請你係唔係負責倒米?

ky, 我明,不過高層次啊!...........

匿名 說...

高層次?對你來講不算哦!其實你自己都知,只要你願意俾心機做,你一定能夠升任,只不過是你想過一些冇壓力的日子而已

匿名 說...

其實我都唔係好知我老闆請我返去做咩架-_-"

匿名 說...

轉 field, 的確會很憂慮.

有時候, 我們不是不喜愛現在那個 field 的工作, 就只是想這 field 前景怎樣, 那個 pay 的會樣? 但真的有機會轉 field, 又生怕自己做不來, 又會怕那是否自己真的喜歡.

靜心下來想一想, 到底甚麼對你來說重要一點, 也許會有些幫助.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...