2009-02-22

無聊才動手

明明是想弄羊毛氈的,但我沒有針喎!!最後找出積存的戟絨,縫了這兩個!


這個送給張寶。


這個是別針來的,未想到怎樣處置...


唉,其實我的freelance未開工囉..........

4 則留言:

匿名 說...

送畀我架?好呀好呀!我失業喇,快啲教我整公仔啦!

Jellyfish 說...

我幫你處置個別針啦!
交比我啦!

匿名 說...

BOBO, 咩事你又失業?

sum, ok ar...真身好肉酸的!wahaa

匿名 說...

氣~ PCCW炒人丫嘛,我咪湊下熱鬧囉

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...