2009-03-31

一輪咀

1. 寫左有生以來最多的英文字,成萬字啊!覺得英文水平,終於可以升上中一程度!
2. 不過入面估計有一半以上是重組句子!
3. 私幫的某大Project終於暫告一段落,鬆口氣。不過仲有幾件細野未完喎!
4. 覺得自己好陰公,日又做夜又做。但其實我都有出街逛。
5. 你、你、你,同埋你,d結婚卡都係我包黎做,開心死我!
6. 老爸上星期一與座頭鯨一起游早水!好勁!第二晚嗱嗱臨叫我整個通告,貼係沙灘,叫泳友們游水時小心,唔去游去滾攪條鯨。
7. 老姐有晚在地鐵ATM提款時,發現有個佬鬼鬼鼠鼠攪隔離部機。即刻搵地鐵職員,之後又打去卡務中心通知銀行,仲想報埋警。
8. 我的家人都真係好有公德喎!
9. 但係公司裡總會見有欠公德的人!
10. 女廁,無論邊份工,由胡忠,到數碼港,到校園,都可以好嗱喳。其實已經唔需要瞄準,點解仲會座廁上有、水箱上有、地板又有、牆都有呢?是不是一邊解放,一邊上演索拉奇藝坊呢?!
11. 辦公桌上堆滿的文件夾,已超過Partition 高度。(今次真係份份都用緊喎!)某老師有日過來,好客氣咁同我講:你真係好融入呢度的生活啊!
12. 老細叫我們最好預先plan 定暑假放咩日子!唉!其實我連五、六月點放都未決定到!
13. 去泰國啦!台北都好!

1 則留言:

的 說...

hahahaha... 我以為索拉奇藝坊只會去政府管轄的公廁....(細個仲係市政局管廁所時,我記得見過全層遍地黃金,連牆角落頭都有黃金既奇景...)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...