2010-05-12

小記

開會小記:
1. 最怕聽到人理直氣壯地說歪理。
2. 沒有什麼是理所當然。
3. 開會最期待的是看到罵戰。
4. 為什麼會出醜呢?因為欠缺自知。
5. 同事說那叫「上得床來掀被冚」。

乘車小記:
1. 好不好不要讓小孩站在椅上看風景?小孩走過的路也會踩屎。
2. 好不好不要以為自己是長腿叔叔/姐姐,把腳伸到對面座呢?
3. 司機好不好不要跟我說話?
4. 司機好不好不要在車廂內抽煙?
5. 開慢一點,其實也會準時。

工作小記:
1. 愈忙就愈散慢。
2. 完全不懂得分配時間。所有事情東一件西一件,沒件完成。
3. 我記得我又欠交功課。
4. 時刻提自己先工作,後發呆。
5. 頭痛。
 
 

3 則留言:

chunglokguy 說...

蔡同學︰

雖然今個月係你生日,
但係你送啲野畀我得唔得?

我要做個公司印仔,你幫我設計一個簡單logo丫?救下你丫!!!!!

跪求

IRIS 說...

BOBO,

OKOK~~~~PLS CALL ME LA~~~

chunglokguy 說...

我個電話返左天家
冇晒所有人電話喇
我留言去你個hotmail丫!

好野!多謝!
我代表630萬居港火星人多謝你!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...