2007-08-04

天如此藍,雲如此白,我留在這裡不快樂。

7 則留言:

匿名 說...

chitat都係咁講過,天氣晴朗未必心情開朗,佢有你這個同路人了...~.~"

匿名 說...

hm.. iris, 你想跟他同路嗎.. ="= 還是盡快找個方法令自己快樂起來著數一點.

匿名 說...

既然暫時改變不了環境, 不如改變一下自己的心態吧!雖然未有其他選擇前你仍要留在這裡,但你仍有選擇的,就是選擇快樂地過還是繼續不快樂地過日子...

Yu Wan Pan, Phyllis 說...

試下將這段日子當作生命中的一個磨練,可能會好一些!!一齊努力呀!

iRis 說...

mirror, 咁你仲唔快d安慰下我?友誼小姐!
s-ta, 我同意你既講法!
king & burn, 其實唔單止係工作上既...唔開心有部分係因為唔知自己想點...納悶!

快樂的 說...

天如此藍,雲如此白,那貪婪地望多一點吧。納悶之時,也至少享受了一陣子陽光。

匿名 說...

Sometimes I have the same feeling too ... how about doing something opposite: travel to a place with grey sky, damp beach...

Maybe you can see something from another point of view, something you miss

-_-a

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...