2007-08-11

見工其實都算係一件大事。

因為24小時內,已有8位朋友打電話問情況!!

朋友,你們都知道我是真的真的很想離開吧!

11 則留言:

匿名 說...

大家都係關心你, 睇下駛唔駛約定食 farewell dinner

iRis 說...

成事就好啦!約定啦!(我想)好快就得架啦!WAHAAAA

匿名 說...

我都係支持你自己創業. (假如你已有一定積蓄而又唔係屋企經濟支柱.)

匿名 說...

呵呵有工見,都說你有市場嘛!快d攞返你應得既野!

小筑 說...

原想特意早起,給你一個msn打打氣…奈何…自己不爭氣,起床時已掛了8號風球…
大事是否已被推遲?
人算不如天算…看來,我們還是要在撻老細回來時,死死氣簽約了…

小筑 說...

咦…唔係喎…
我放假前你說翌日傍晚去見工…數數手指…應該是星期四!我仲成日以為係星期五添!撞鬼!

唔好掉低我地呀!嗚嗚!>_<

匿名 說...

唔知邊位, 我冇積蓄但又唔係屋企經濟支柱...可以創咩野業呢?.....

張保, 有人請先係有市場...你老細未要見我啊!慘...

神, 你無錯,係星期5見!岩岩趕在掛風前見左!呢份工就算見得成,都會10月先正式開工,所以呢...星期二都係要死死地氣簽約囉!無骨氣呀!BTW, 我已經正式向ky表達左要佢請食飯既訴求,大家等佢消息啦!wahaaa

Yu Wan Pan, Phyllis 說...

唔知點解,我有預感妳今次可以一take成功. (8號風球,都趕去見工,果份誠意都係晒度啦^.^)

匿名 說...

咁你已經具備o左一個條件了. 加上你o係自創畫上o既實力, 創d唔駛大投資o既相關行業. 我覺得有得做. 假如我同你熟, 我都想投資小小o係你身上添. 呵呵~

匿名 說...

唔知邊個, 我地唔係唔熟...基本上你唔留名既..我地係唔識囉!

咁容易就話可以拎少少出黎投資, 你可能好快就破產。

匿名 說...

I was the one who called you also!! I care about you!~~ :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...