2007-09-01

此刻無價



8月底,最後一天假期。

三個人,先到同事P的家參觀、看裝修、看風景。同事P客氣,預備好飲品小食,伴玩大富翁Junior版。遊戲英文太多,自行刪改一些規則,我第一個破產 (如現實!),同事A最終成為大贏家,買下所有地來建屋。

黃昏,一行四人轉戰相隔兩個地鐵站的同事K家,連同下班的木頭和同事K & E。多得同事E的相助,Pictionary最終反販為勝。晚飯去了街市叫海鮮(?)小炒,咕嚕肉內是新鮮菠蘿,甜美得感動。懶理時間和胃口,七個人到百佳買下啤酒、烏龍茶、波子汽水、水果、湯圓,和同事K堅持下的片糖和薑。

同事K為我們煮窩湯丸。咬破糯米皮吃流出的黑芝麻,滋味溫暖。我們如兄弟姊妹,邊吃邊驚叫的玩層層疊,此刻無價。

8 則留言:

匿名 說...

朋友的確是無價!想信大家不會反對在這公司最大的得著就是認識到一班好朋友,縱然大家會為自己的前程離開,但這份情誼不會因時間和距離而改變,月尾還有我們第四屆的週年宿營,到時我們又可以再大玩特玩一番喇...
期待這日快些來臨 ^_^

匿名 說...

點解有人可以同啲同事咁好感情既呢?我一放工就唔想諗起大家啲樣,返工又臭著臉同人講野,我係咪太冇品呢?

匿名 說...

KY, 今日同VERA傾完電話..佢都可能會過夜WOR~..好開心!

鍾, 你D同事係唔係太叻?我D同事都好白痴,好易相處!

匿名 說...

iris, 借左你d 相黎放係個blog度呀!!! ho~ 你d 相永遠都係pack得同影得最靚既!!!

好期待住去camp時我係咪會繼續咁白白痴痴!! 好耐冇uno啦~ 我好想draw 人呀!! 罰26張既紀錄會唔會再被破呢?

匿名 說...

如果可以再玩耐d就好啦。

匿名 說...

扮叻或者以為自己叻嘅就大把,真正高手都係得一兩個,有緣的話,你自己見識下。

Yu Wan Pan, Phyllis 說...

哦!錯過了第二場的精彩節目和美味食物。:(

匿名 說...

burn burn,

唔緊要,o黎緊月尾仲有週年宿營,可以玩餐勁o既。除左罰26張的紀錄,我們還有一舖 365 分的紀錄等著人破的!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...