2007-10-16

錯哂!

好啦!好啦!無端端多了個選擇!

我用了一個下午來說服自己,新offer的好處。人工啦、誠意啦……
之後又用了一個晚上來說服自己,現有工作的好處。自由啦、趣味啦……

機會來的時間真是錯哂!如果還是留在乜乜城,我就能二話不說想也不用想就下決定了!

思前想後,直至剛才,我跟麥同學說:
我應該不會轉工啦!現在有些東西,我還想試一下。
只是不知道下次取得那份人工會在何時……
而且被人用誠意來邀請工作的滋味,其實真的很好!(在乜乜城太久,那些管理層一直也不珍視同事,我其實是真的很懷疑自己是否還有價有市……)

我又告訴麥同學:我推卻了那份"高薪"(對我而言),以後的日子,我一定會在你們身邊不停嘮嘮叨叨,說如果我轉了工就好啦……之類之類。
麥同學安慰我:咁啦!我回家送你一盆錢!在Facebook!(!!!!)

唉!我沒有玩Facebook很久了!可否送我真鈔票?(!)

(又,不知道明天會否又改變主意,很懊惱!)

4 則留言:

匿名 說...

只要一天還沒真正接受/拒絕, 一天都會繼續翻來覆去的想這想那, 無論最終那一個決定都好, 只要繼續勇往直前向前走, 應該都錯不了.

匿名 說...

無論點揀, 最重要係唔好後悔. 當你揀左一份工後, 你就唔好再想另一份的好處和揀左o個份的壞處, 咁你會工作得開心一點 ^_^

Yu Wan Pan, Phyllis 說...

是呀,決定左就唔好後悔!我知道這說法講就容易,真正面對的時候亦真唔係甘容易!

不過無論最後揀邊份,最重要現在你已經離開了乜乜城,人工高左,福利好左,轉工實冇問題!

匿名 說...

哈哈哈...世事就是如此,殺你一個措手不及,好似我那一行,有次見工,有條友同我講:係呀,你想份工好玩,人工通常低D,你想人工高D,份工又可能好苦悶。當時真係覺得好無奈,然後,我想唯有憑多點的經驗,希望第日憑經驗叫高一點價,那算是自己的工作價值吧。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...