2008-07-11

最近在玩布包鈕

喂,我見別人賣數十元(有的要80多!!)一件的布包鈕橡皮筋髮帶(個名好長!),成本才不過兩三塊錢!那個「手造」和那釘多顆珠、繡一朵花的所謂「創作」/「創意」,真係好值錢喎!

8 則留言:

匿名 說...

粒鈕好靚呀!
係咪要黎做手作仔,整橡筋?
會唔會有多送比好朋友?
等我唔駛成日見到earth music嗰幾條心郁郁,慳番百多塊錢!

匿名 說...

我要網上柯打!快做一對給我!我要青綠色的!!快做快做!

匿名 說...

SUM, 我未買大粒既鈕扣...又未買橡筋...要搵日行下深水土步先得啦..

bobo, 你要一對鈕..定一對橡筋呢?..一對橡筋..你想扮小甜甜嗎?

匿名 說...

一對橡筋。
左邊架肋底一條,右邊架肋底一條,呢個夏天爽晒!

匿名 說...

咁你快啲去深水埗啦,夏天好快就完嫁啦!

匿名 說...

我online 買左d 材料...不如搵日一齊整啦!!!!

匿名 說...

我係男人,唔識整,你整完送畀我

匿名 說...

一齊整都好喎.係咪又係上李小姐度?
我地好似好耐冇上去玩啦!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...