2008-07-13

Rabbit Ah-Tu



三數顆布包鈕後,忽然又想造布偶!(那剩下的拼布和鈕扣怎辦??!!)

晚上11時多,想找手工書看看有哪些心水布偶,找遍床尾角落,身水身汗才想起我的書啦、布啦、衣車啦,都寄居在李小姐家中。(李小姐,你千萬不要還給我!!我沒有位置處理它們!)因為真的好想造布偶,便唯有自己畫簡單的紙樣,用新買回來的毛毛布密密縫。

這次的兔兔真的很容易完成喎!基本上把兩塊布縫在一起便可以,手工縫都只才不過是三十多分鐘呢!



今天早上,老媽問我,你給針刺傷手了嗎?才不是!那是昨天畫紙樣時印上的紅墨水,已經洗了很多遍還不褪色!「有冇攪錯!邊有人用墨水筆畫落幅布上面架!唔怪之得個公仔D眼紅紅地,原來係D墨水……」老媽又開始唸我……

6 則留言:

匿名 說...

我都想做呀!我想做一對扁躂躂既帆布公仔!不過要九月先開工!快啲教我整啦!

匿名 說...

整啦...9月一齊整公仔!

匿名 說...

看來你幾喜歡做兔仔

匿名 說...

但係我第一次做兔仔咋wor!!!!!

匿名 說...

第一次見你勾公仔都係

匿名 說...

個粒係花生/薯仔!

已經比我解體左lu~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...