2008-10-06

靜心

同時間接了幾個freelance的行為,好明顯與愛逸惡勞的天性相違背。結果,腰酸背痛、無覺好訓、好端端的忽然超級忟憎。

  1. 由柴灣走入馬鞍山,進入九龍塘東鐵,就無名火起,好想鬧人。
  2. 早晨黑口黑面等待校巴,幾個小學生在前面嘻笑,好想兜巴星埋去。
  3. 聽見別人開口閉口「我以前都做過……」、「我以前的做法……」就作嘔。分享舊經驗前,好不好不要加那些我以前我以前我以前。
  4. 想烚幾顆白魚蛋,左等右等水也燒不開,索性把它們掉進微波爐,霹靂啪啦,叮爆哂!

我應該是接少些工作,還是幾廿歲學人除懶根呢?!

5 則留言:

匿名 說...

哈哈...女人的情緒一向都係咁啦,你唔係唔知呀?
找日睡過夠,食點喜歡的,就好翻了。記住唔好找人出氣呀,好傷架。

匿名 說...

快O的買 DC, 到時可以周圍去影相, 個人都會開心O的, 最多我 sponsor 夠三十蚊喇

匿名 說...

懶筋就好難除架啦,唯有攤開d job唔好撞埋晒一齊啦

匿名 說...

開始明白...從前羅生o既傷勢點解咁重..不如搵d甜品食下la~食d甜野個人開心d~

匿名 說...

mirror, 我覺得搵人出左氣會好D...

KY, 多謝呢位善長人翁!唔知仲有冇人可以捐多D呢?

的, freelance呢d野...真係話黎就黎..估佢唔到.....

david, 我懷疑羅生會懷念以前既日子wor!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...